Fremach servis kadeřnický, kosmetický a manikérský nábytek

kadeřnický, kosmetický a manikérský nábytek

Nábytek

Kadeřnický, kosmetický a manikérský nábytek

Fremach servis je společnost řízená skupinou mladých, dynamických a profesionálních lidí, kteří mají zkušenost nabídnout kvalitu v řešení zařízení kadeřnických a kosmetických salónů. Fremach servis otevřel v roce 2007 expoziční prostor a prodejnu Salon Ambience o rozloze 165 m2 v pražských Vysočanech na Nové Harfě, Poděbradská 777/9 d, Praha 9.


Kadeřnický nábytek
Kosmetický nábytek
Manikérský nábytek

 

Firma Salon Ambience Italia byla založena v roce 1989 a během krátké doby začala profesionálně působit v sektoru zařízení a vybavení kadeřnických salonů. Dnes je jednou z největších firem v tomto sektoru v Itálii a své výrobky nejvyšší kvality vyváží do celého světa. Již několik let je k firmě Salon Ambience přidružena firma, která se zabývá vybavením kosmetických salonů a center krásy. Jmenuje se Medical & Beauty. Filozofie těchto firem byla už od samého vzniku taková, že spojila všechny italské hodnoty, tradici a zručnost řemeslníků s posláním mezinárodní firmy uspokojit mnohonásobné nároky nejen evropských klientů.

PLÁNUJETE SALON SNŮ? VŠE ZAŘÍDÍME ZA VÁS!   dostanete vybavení salonu italské značky Salon Ambience ZDARMA ...

Cílem výrobků, které nosí značku Salon Ambience a Medical & Beauty je nejen zlepšit pracovní prostor, ale také práci samotnou. Vytvoří totiž příjemné prostředí, které vede k pocitu pohody a lepší kreativitě klientů, což ocení především jejich zákaznice. V těchto letech firma vytvořila síť prodejců ve více než sto zemích světa a tím se stala mezinárodní. Od začátku výrobního procesu až po konečné balení výrobků je vše podrobeno důkladným kontrolám i v nejmenších detailech. "Made in Italy" je také používané dřevo jako je buk a bříza, které se užívá také při výrobě křesel a lehátek a zaručuje tím absolutní trvanlivost i při vysokém zatížení. Salon krásy je skutečně místem pro každodenní práci profesionála s mimořádnou tvořivostí, takže zařízení a vybavení musí vdechnout do prostoru příjemnou atmosféru a pohodlí.

V expozičních prostorách firmy Fremach servis v pražských Vysočanech na Nové Harfě, je vystavena kompletní nabídka vybavení a zařízení kadeřnických a kosmetických salónů značky Salon Ambience a Medical & Beauty, kterou vám nabídne kvalifikovaný personál. Zajistí vám absolutní pomoc před a po koupi zařízení, předvede vám širokou nabídku barev, materiálů a provedení, poradí vám nejlepší kombinace pro docílení jedinečnosti vašeho salónu. Aby firma Fremach servis uspokojila vaše přání a nároky, nabídne vám také projekt v počítačové podobě, od jednoduchého projektu 2D až ke složitější verzi v 3D a Photorenderingu.

Firma je schopná rozvinout každý váš nápad a přizpůsobit se také nestandardnímu prostoru. Může zařídit salón tzv.na míru. Asistence, kterou Fremach servis nabízí není limitována, doprovodí klienta od nápadu přes potvrzení objednávky až k projektu, asistuje také během prací a sleduje krok po kroku zrození a realizaci salónu. I potom, kdy je vše dokončeno, jsme k dispozici při každé vaší potřebě. Právě proto si Fremach servis vybral Salon Ambience, výrobce zařízení a vybavení kadeřnických salónů a Medical & Beauty, výrobce zařízení a vybavení kosmetických salónů. Jsou to dvě firmy "Made in Italy", které si stejně jako Fremach servis zakládají na kvalitě, profesionalitě a serióznosti při vztahu s klientem.

Salon Ambience Italia byla založena v roce 1989 v Reggio Emilia a během krátké doby začala profesionálně působit v sektoru zařízení a vybavení kadeřnických salónů. Dnes je jednou z největších firem v tomto sektoru v Itálii a své výrobky nejvvšší kvality vyváží do celého světa.

 

Produktové skupiny nábytku

 
kontakt

Fremach servis, s.r.o.

Poděbradská 777/9d, 190 00 Praha 9

Telefon: (+420) 281 862 309
Fax: (+420) 281 862 623

(+420) 773 688 122

info@fremachservis.cz


Provozní doba

pondělí - čtvrtek: 8:30 - 18:00
pátek: 8:30 - 17:00
sobota: 8:30 - 12:00
neděle: zavřeno

EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.